søndag den 2. september 2012

Sensommerløjer

Bumbum, så gik der alligevel noget tid hvor man ikke fik blogget, på trods af ellers gode intentioner og idéer. Men sådan kan det jo gå, så nu bliver det bare til en omgang blandet gøgl inkl. billedspam og update på hvad jeg render rundt og laver.

F.eks. er i Djurs Sommerland med en flok søde gutter/jyder/legebørn:



.. og til Coldplay koncert i Parken med et par andre søde menschen:



.. og spiller en del fodbold (hvor jeg pludselig er blevet back, og får lov til at kaste en hulens masse indkast):



Derudover er jeg gået i gang med at genopfriske mit spanske, som jeg "lærte" - eller i hvert fald snusede til - i 10. klasse, vha. det fantastiske koncept Duolingo og selvfølgelig arbejder jeg også. Begynder snart på et nyt job og er blevet stillet flere timer i udsigt på det gamle, så det er bare helt fjong! I næste weekend dribler jeg et smut tilbage for at besøge den kære højskole og opnå flere outdoorficeringslevels - det skal nok blive skønt! Så det er rart at der sker lidt nu hvor folk flytter rundt (de fleste længere væk fra mig, men enkelte heldigvis også tættere på) og begynder på alle mulige spændende uddannelser/projekter/eventyr. Forhåbentlig bliver der tid til at besøge dem alle, rundt omkring i det ganske danske land :)

1 kommentar: