lørdag den 9. november 2013

Oh Solitude!

Nogle gange har man bare brug for at være i sit eget selskab.. Sådan en dag har jeg i dag - ikke fordi der på nogen måde er noget galt, eller jeg er i dårligt humør - har bare brug for at puste lidt ud tror jeg. Det er også super lækkert at få styr på nogle af alle de hængepartier der hober sig op rundt omkring; vasketøj, værelsesrengøring, afleveringer, you name it! 

Der er faktisk bemærkelsesværdigt stille på kollegiet sådan en lørdag eftermiddag.. Men i aften, der vågner folk op til dåd - det er jeg ret sikker på (ungdommen nutildags!). Kan også godt mærke at jeg har haft to dage i træk med alkohol involveret - måske ikke ligefrem kampdruk, men nok til at det kan mærkes på energiniveauet. I går var klart den festligste af de to; var til stor hestevæddeløbs-australier-fest på etagen nedenunder (én fra vores gang var medarrangør), og der var både dansen på bordene, betting (min hest vandt!!) en smadret højtaler og en afsindig mængde af (fortrinvis australske) udvekslingsstuderende. Og så var det en lejlighed til at opleve noget, der ikke sker hver dag; kollegiefolk der suit'ede up! Ikke dårligt! 



3 kommentarer:

  1. Hvor ser du fin ud og hvor lyder det hyggeligt! :)

    SvarSlet
  2. Jeg skulle så meget lige til at spørge, hvad fanden Valdemar lavede på det billede. Damn twins!! xD

    SvarSlet